0 Items - Ft0
  • Nincsenek termékek a kosárban.

Három ok, amiért az emberek elhagyják a weboldalt

Három ok, amiért az emberek elhagyják a weboldalt

Három ok, amiért az emberek elhagyják a weboldalt

Színek és betűtípusok – A webhely színe arról szól, hogy milyen személyiséggel rendelkezik, míg a betűtípusok a weboldal márkájáról beszélnek.  Ez nagyon fontos, mert a rossz színek, rossz benyomást kelthetnek , a nem megfelelő betűtípusok pedig nehezen olvashatóak.

Grafika – Ne feledje, hogy mindig alacsony memóriájú képeket és grafikákat adjon webhelyéhez, hogy kisebb ideig töltsön be az oldal.  Egy 5 MB méretű kép betöltése hosszú idő ahhoz, hogy a látogató az oldalon maradjon. Egy oldalnak max 3-4mp alatt be kell töltenie. A legfontosabb, hogy ezeket tartsuk be ha profitálni szeretnénk weboldalunkból.

* Az egyszerűség szép – A komplex kialakítás hűvösnek tűnhet, de a gyakorlat azt mutatja, hogy egy egyszerű weboldal vonzza az ügyfeleket, mivel könnyen olvasható és navigálható.

A felhasználóbarát elrendezés hiánya

Ez az egyik legfontosabb tényező, amellyel foglalkozni kell.  A felhasználóbarát weboldal elengedhetetlen, mivel az offline piacoktól és vállalkozásoktól eltérően, ahol a vásárló azonnal segítséget kérhet, az online webhely látogató nem tudja. Ezért, ha a webhely nem lesz felhasználóbarát, a potenciális ügyfél csalódottvá vagy zavarossá válhat, és elhagyhatja a webhelyet.

Ha növelni szeretné webhelyének felhasználóbarát jellegét és funkcionalitását, akkor van néhány ötletünk az Ön számára.

Mindig adjon hozzá egy keresősávot a látogatók számára, hogy azonnal megtalálhassa, amire szüksége van, hiszen bár több szolgáltatást is kínálhat, a potenciális ügyfél csak egyet szeretne.

Alkalmazzon egy könnyen használható felületet nyilakkal és egy kattintásos gombokkal a gyors és egyszerű navigáláshoz. Ne felejtsük el, hogy a telefonokat barátságosan használják, és használjon a webhelyén különböző hivatkozásokat, hogy világossá tegyék a linket.

Ezzel együtt ne felejtsük el, hogy a potenciális ügyfél érdeklődésének időpontjában egy könnyen észrevehető helyen helyezze el a kapcsolattartási adatait is.  Hozzon létre egy ügyfélszolgálatot, legyen az egy telefonszám vagy e-mail, vagy mindkettő, hogy ha az ügyfélnek segítségre van szüksége, azonnal kapcsolatba tudjon lépni Önnel.

Mindig tarta észben, hogy a potenciális ügyfelek vonzódnak az egyszerű és funkcionális weboldalakhoz, amik nem zavaróak vagy frusztrálóak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Related Posts

Enter your keyword